Bir qayda olaraq, aviabiletlər
başqa adamların adına rəsmiləşdirilə bilməz. Əgər biletinizdəki adınız, soyadınız və ya cinsiniz ilə biletin rəsmiləşdirilməsi üçün əsas hesab edilən sənəddəki (məsələn, xarici pasport) məlumatlarınız üst-üstə düşmürsə, siz bizə məlumatların düzəldilməsinə dair sorğu göndərə bilərsiniz.
Diqqət yetirin ki, aviaşirkətin qoyduğu qaydalardan asılı olaraq adınızda cuzi dəyişikliklərin edilməsi bilə qadağan edilə bilər və ya əlavə pul ödəməyinizlə həyata keçirilə bilər.
Adınızın düzəldilməsinə dair sorğu göndərmək üçün:
- Saytdakı hesabınıza daxil olduqan sonra "Mənim biletim" — "Mənim sifarişlərim" – “Aviabiletlər” — "Bronun nömrəsi" — "Sifarişin redaktə edilməsi" — "Sərnişin haqqında məlumatların dəyişdirilməsi" bölməsinə girin.
- Sorğunuza məlumatlarında dəyişiklik etmək istədiyiniz sərnişinin pasportun birinci məlumatlandırıcı səhifəsinin surətini (və ya bron hansı sənədə əsaslanaraq həyata keçirilibsə, həmin o sənədin surətini) əlavə edin.
- Əgər sorğunuza başqa bir məlumat əlavə etmək istəyirsinizsə bizim Müştəri Xidmətlərimiz üçün şərhlərinizi yazıb saxlayın.
Diqqət yetirin ki, bu kimi proseslər 2 həftəyə qədər davam edə bilər. Müştəri Xidmətlərimiz nümayəndəsi aviaşirkət ilə bu məsələni razılaşdıran kimi e-mail vasitəsi ilə sizinlə əlaqə saxlayacaqdır.
Bu məqalə sizə faydalı oldumu?
Əgər sualınıza cavab tapmadınızsa, zəhmət olmasa, Müştəri xidmətlərimizə müraciət edin