Avtorizasiya zamanı yaranan səhvlərin səbəbləri:
1. Səhv e-mail daxil edilib.Qeyd etdiyiniz elektron poçt ünvanınızın düzgünlüyünü yoxlayın.
Əgər saytda qeydiyyatdan keçdikdən sonra Siz Tickets.ua tərəfindən bir dənə də olsun məktub almamısınızsa ola bilər ki, ilkin olaraq e-mail poçt ünvanınızı səhv yazmısınız (məsələn,
[email protected] əvəzinə
[email protected] qeyd etmisiniz). Belə olan halda, zəhmət olmasa, saytın Müştəri Xidmətləri müraciət edin.
2. Yanlış şifrə daxil edilib.Yazdığınız şifrənin düzgünlüyünü yoxlayın. Diqqət edin ki, sistem şifrədən əvvəl və ya sonra qoyulan boşluqları ayrı bir simvol kimi qəbul edir. Şifrə 5 dəfə səhv daxil edildikdə hesab blok olunur. 120 dəqiqədən sonra sistem avtomatik olaraq hesabı blokdan çıxaracaq və Siz yenidən hesabınıza daxil olma cəhdini təkrar edə bilərsiniz.
Əgər şifrənizi unutmusunuzsa, şifrəni bərpa etmək funksiyasından istifadə edin: "Şifrəni unutmusunuz?" düyməsinə basın və avtorizasiya pəncərəsində e-mail ünvanınızı qeyd edin. 15 dəqiqə ərzində qeyd etdiyiniz ünvana iki məktub göndəriləcəkdir: birinci məktubda göndərdiyiniz sorğunu təsdiq etmək üçün keçid, ikinci məktubda isə yeni şifrəniz olacaqdır.
3. Kalviaturada yanlış opsiyalar seçilibKalviaturada Caps Lock rejiminin aktiv olub olmamasını yoxlayın. Ola bilər ki, siz kalviaturada dil seçimini də yanlış etmisiniz və ya login/şifrə qrafasında əlavə simvol ya da probel (boşluq) mövcuddur.
4. Siz başqa saytda bilet almısınızOla bilsin ki, siz biletləri və ya digər turizm xidmətlərini Tickets.az saytından deyil, digər bənzər bir saytdan əldə etmisiniz. Məhz bu səbəbdən sizin haqqınızda məlumatlar bizim sistemdə mövcud deyil.
5. Sizin brauzerin köhnəlmiş versiyasını istifadə edirsinizƏgər sizin brauzer Internet Explorer 8 və ya daha köhnə versiya, yaxud da Opera 10 və ya daha köhnə versiyalı brauzerdirsə, onda sizə brauzerinizi yenisiylə əvəzləməyi ya da proqram təminatınızı yeniləməyi tövsiyə edirik.
6. Tətbiqin elektron poçt ünvanınızı istifadə etməsinə icazə verməmisiniz.
Sosial şəbəkədəki şəxsi kabinetinizdən tətbiqin məxfilik parametrlərini dəyişdirin və hesabınıza yenidən daxil olun.
Sistemdə müvəffəqiyyətlə avtorizasiyanı keçdikdən sonra, məsləhət görürük ki,
"MƏNIM BILETIM" bölməsinə daxil olmaqla şifrənin dəyişdirilməsi funksiyasından istifadə edəsiniz. “Alıcı haqqında məlumatlar” qrafasında şifrənizi gələcəkdə istifadəsi sizin üçün daha rahat olan şifrə ilə yeniləyin.
Saytda
necə qeydiyyatdan keçmək və avtorizasiya olmaq haqqında burada oxuyun.
Əgər saytdakı hesabınıza daxil olmaq üçün yuxarıda göstərilən üsullar Sizə yararlı olmadısa və ya başqa səbəbə görə hesaba daxil ola bilməməyinizdən əminsinizsə, zəhmət olmasa,
Müştəri Xidmətlərinə müraciət edin.
Bu məqalə sizə faydalı oldumu?
Əgər sualınıza cavab tapmadınızsa, zəhmət olmasa, Müştəri xidmətlərimizə müraciət edin