Bəli. Bu zaman, aşağıdakılara diqqət yetirin:
- biletdəki bütün dəyişikliklər (tarixlər, marşrutlar və s.) yalnız cari biletə tətbiq edilən tarif qaydaları, daşıyıcının daxili qaydaları və oferta müqaviləsinin şərtlərinə əsasən edilə bilər. Bəzi biletlər üçün dəyişikliklər nəzərdə tutulmaya bilər;
- əgər nəzərdə tutulubsa, edilən dəyişikliklərə görə əlavə daşıyıcı haqqı və agentliyin xidmət rüsumu tutula bilər. Digər bu kimi şərtlərlə tarif qaydalarını oxumaqla tanış ola bilər və ya Müştəri Xidmətləri əlaqə saxlayıb hər şeyi dəqiqləşdirə bilərsiniz.
Biletinizdə dəyişikliklər etmək üçün:
- Saytdakı hesabınıza daxil olun və "Mənim biletim" — "Mənim sifarişlərim" — “Aviabiletlər” — "Bron nömrəsi" — "Sifarişin redaktə edilməsi" —“Tarixi/marşrutu dəyişmək" bölməsinə girin.
- Arzu etdiyiniz marşrut və/və ya tarixi göstərin.
- Əgər sorğunuza başqa bir məlumat əlavə etmək istəyirsinizsə bizim Müştəri Xidmətlərimiz üçün şərhlərinizi yazıb saxlayın.
- "Sorğunu göndər" düyməsinə basın.
Sorğunuza cavab, həmçinin dəyişiklik etmə şərtləri haqqında lazımi məlumatlar (əgər bu mümkündürsə) sizin sorğunuza cavab olaraq yazılan şərhdə qeyd ediləcək və həmçinin elektron ünvanınıza göndəriləcəkdir. Bilet ancaq sizin
"Mənim biletim" — "Mənim sifarişlərim" - “Aviabiletlər” - "Bron nömrəsi" - "Sifarişin redaktə edilməsi" - “Tarixi/marşrutu dəyişmək" — bölməsindən verdiyiniz təsdiqdən sonra dəyişiləcəkdir.
Uçuş tarixinin/marşrutun məcburi dəyişdirilməsi haqqında ətraflı oxuyun.
Bu məqalə sizə faydalı oldumu?
Əgər sualınıza cavab tapmadınızsa, zəhmət olmasa, Müştəri xidmətlərimizə müraciət edin