Əgər aviaşirkət sərnişinin marşrutundan bir və ya bir neçə reysi ləğv edibsə, edilən bu dəyişikliklər haqqında məlumat qeydiyyat zamanı sərnişin tərəfindən göstərilən elektron poçt ünvanına göndərilir və alternativ reys (əgər mövcuddursa) və ya aviaşirkət tərəfindən təqdim edilən reys təklif edilir.
Sərnişin ya təklif edilən alternativ reysi qəbul etməli, ya da uçuşu ləğv etməlidir.
Təklif edilən alternativ uçuşu qəbul etmək üçün: "Mənim biletim" — “Aviabiletlər” — "Bron nömrəsi" — “Sifarişin redaktə edilməsi" — “Marşrutun / vaxtın dəyişilməsi” bölməsinə daxil olun. Təklif edilən reys səhifədə göstəriləcəkdir. “Təsdiq et” düyməsinə basın. Sizin elektron poçt ünvanınıza yeni marşrut qəbzi göndəriləcəkdir.
Əgər təklif edilən alternative reys size qane etmirsə və uçuşdan imtina etmək istəyirsinizsə: "Mənim biletim" — “Aviabiletlər” — "Bron nömrəsi" — “Sifarişin redaktə edilməsi" — "Geri qaytarılmaya dair sorğu" bölməsində daxil olun və biletin geri qaytarılması üzrə sorğu yaradın.
Bu məqalə sizə faydalı oldumu?
Əgər sualınıza cavab tapmadınızsa, zəhmət olmasa, Müştəri xidmətlərimizə müraciət edin