Sizin bank kartınız bir neçə səbəbdən ötrü ödəniş etmək üçün qəbul edilməyə bilər. Onların arasında:
- kart məlumatlarını daxil edərkən səhvə yol verirsiniz – daxil etdiyiniz kart rekvizitlərinin düzgünlüyünü yoxlayın və ödəniş cəhdinizi təkrar edin;
- Kartda ödəniş üçün kifayət qədər pul vəsaiti yoxdur - kartınıza əlavə pul yükləyin və ya digər kartdan istifadə edin;
- Siz Tickets.az saytının ödənişə qəbul etmədiyi kartla sifarişi ödəmək istəyirsiniz. Ödəniş üçün ancaq Visa və Mastercard (o cümlədən, Visa Electron və Maestro) ödəmə sistemlərinin kartları qəbul edilir. Əgər sizin kartınız digər ödəniş sistemlərinə aiddirsə, təəssüf ki, o zaman belə kartlarla sifarişinizin ödənişini edə bilməzsiniz. Xahiş edirik ki, ödəniş üçün digər əlverişli üsul seçin və ya sifarişinizin ödənişini digər kartdan edin;
- Kart İnternet vasitəsilə ödənişlər etmək üçün bağlıdır – kartınızın onlayn ödəniş funksiysını açdırmaq üçün bankınızın Dəstək xidmətinə müraciət edin;
- Kartınızda İnternet vasitəsilə ödənişlər etməyə günlük və ya yalnız bir ödənişin edilməsi üçün limit qoyulub – kartınızın limitinin artırılması üçün bankınızın Dəstək xidmətinə müraciət edin;
- Kartınızın istifadə müddəti sona yetmişdir – kartınızın yenidən rəsmiləşdirilməsi üçün bankınızın Dəstək xidmətinə müraciət edin ;
- Sizin kredit kartınızda “silinməyən” (çıxarılmayan) pul məbləği olmalıdır ki, həmin məbləğin miqdarı bankın qanunları tərəfindən müəyyən edilir – kartınızın pul balansını düzəldin, sonra ödəniş cəhdini təkrarlayın;
- İnternet rabitənin itməsi, bankın əməliyyat mərkəzi ilə əlaqənin kəsilməsi;
- Siz köhnə versiyalı İnternet – brauzerlərdən istifadə edirsiniz ( Internet Explorer 8 və ya daha köhnə versiya, Opera 10 və ya daha köhnə versiya) – brauzerinizi yeniləyin, yeni brauzerinizdə keş yaddaşı, cookie-faylları təmizləyin, saytda avtorizasiyadan keçin və ödəniş cəhdinizi təkrar edin;
- əgər siz İnternetə mobil vasitə ilə qoşulmusunuzsa ödənişdə dinamik IP-ünvana görə problemlər yarana bilər. Bu zaman, IP – ünvanınızı mobil şəbəkə qurğunuzun parametrində statistik ünvana dəyişin və ödəniş cəhdinizi təkrar edin;
- Sizin istifadə etdiyiniz kartla həyata keçirilən əməliyyat şübhəli kimi qiymətləndirilmişdir. Bu barədə ətraflı məlumatı buradan oxuyun.
Əgər avtorizasiyadan keçə bilməmənizin səbəbini müəyyən etmək mümkün olmadısa, sifarişi başqa kartla ödəməyi sınayın və ya avtorizasiyadan sonra “Mənim biletim” bölməsindəki başqa ödəmə üsullarından birini seçin.
Diqqət yetirin ki, siz bileti bron edtiyiniz andan başlayaraq 12 saat müddətində onun pulunu ödəməlisiniz. Bu müddət bitdikdən sonra ödənilməmiş sifariş ləğv edilir və biletlər sərbəst olaraq yenidən satışa qoyulur. Bu halda, siz bileti təzədən bron edib göstərilən müddətdə pulunu ödəyə bilərsiniz.
Bu məqalə sizə faydalı oldumu?
Əgər sualınıza cavab tapmadınızsa, zəhmət olmasa, Müştəri xidmətlərimizə müraciət edin